Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Sposób załatwiania spraw

Elektroniczna skrzynka podawcza


Sposób przyjmowania i załatwiania spraw

Sekretariat Szkoły przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów od poniedziałku do piątku w godzinach: 7.30 –15.30.

Sekretariat Szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw. Korespondencję można dostarczyć osobiście lub drogą pocztową.


Dyżury osób funkcyjnych:

Dyrektor szkoły (interesantów umawia sekretarka lub telefoniczne zainteresowana osoba)


Wynajem sal i pomieszczeń szkolnych:

Dyrektor szkoły zawiera umowy z zainteresowanymi osobami na wynajem sal i pomieszczeń szkolnych.


Zapisy dziecka do szkoły:

Zapisu dziecka do Szkoły Podstawowej w Gorzkowicach dokonuje rodzic poprzez złożenie wypełnionej karty zapisu dziecka w sekretariacie szkoły.


Wystawianie legitymacji szkolnych:

W celu uzyskania legitymacji szkolnej uczeń składa w sekretariacie szkoły zdjęcie opisane danymi ucznia: imię i nazwisko, data urodzenia.

Ważność legitymacji potwierdza się w kolejnym roku szkolnym poprzez:

  • umieszczenie daty ważności i małej pieczęci urzędowej szkoły – dotyczy legitymacji papierowych,
  • umieszczenie naklejki z hologramem – dotyczy legitymacji plastikowych.

Wydawanie karty rowerowej:

Kartę rowerową może uzyskać uczeń, który zaliczy sprawdzian kwalifikacyjny.

Sprawdzianu kwalifikacji osoby ubiegającej się o kartę rowerową dokonuje nauczyciel wyznaczony przez Dyrektora szkoły.

Kartę rowerową wydaje się po przedstawieniu arkusza zaliczeń, zaświadczenia i zdjęcia ucznia opisanego danymi ucznia: imię i nazwisko, data urodzenia i adres zamieszkania.


Wystawianie duplikatu legitymacji, karty rowerowej, świadectwa:

W celu uzyskania duplikatu legitymacji szkolnej uczeń składa w sekretariacie szkoły zdjęcie opisane danymi ucznia: imię i nazwisko, data urodzenia i adres zamieszkania. Opłata za wydanie duplikatu legitymacji wynosi: 9 zł. Opłatę uiszcza się w kasie Administracji Placówek Oświatowych.

Wymagany jest pisemny wniosek o wydanie duplikatu świadectwa do dyrektora szkoły zawierający: imię, nazwisko, adres, datę i miejsce urodzenia oraz datę ukończenia szkoły. Opłata za wydanie duplikatu świadectwa wynosi: 23 zł. Opłatę uiszcza się w kasie Administracji Placówek Oświatowych.

Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Gorzkowicach
odpowiada: Magdalena Treścińska-Niemczyk
data: 30-12-2024
wytworzył: Iwona Śmigielska
data: 30-12-2024
data: 30-12-2024

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 30-12-2024 - Edycja treści
  • 05-07-2024 - Edycja treści
  • 15-01-2016 - Edycja treści
  • 19-06-2015 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 706